Alla inlägg under mars 2012

Av linda - 28 mars 2012 19:24

ja ända sen ja  började skolan  blev ja mobbad   och fick utstå mycket, när mamma träfade en  ny kille  ett barn  med han , så  fick ja  och mina syskon  utstå  en lång rad fysik missahandel, de började med små saker som  städnig  så varge gång vi hade städat klart så  gjick han med fingret  och kollade och  om de då var något på  fingret  fick vi börga städa igen tills han var nöjd , och de kunde dröja fram  till  22.00   och  så hade vi skolla dan efter  , vi fick även  bära in ved  efter skolan varge dag    de var bara vi barn som  fick göra detta , , sen  börgade vi protestera mott detta  , och  då  blev de värre   ett antal gångre under vintern  så slängde han utt  oss  utan kläder och hållde iskalt vatten på oss , ända till vi bad om ursäkt för  vårt upförande ,  då fick  vi komma in  , och de gjorde han monga gånger  kan ja lova, några av mina syskon  gav sig medans ja och en till  trotsade han ,,  och  för min del  så valde ja att inte lyssna  på han  för ja fisste varge gång att  de skulle hända något  de blev som en vanna  , en  gång  gick de så lång att han  valde att  ta ett styp tag på mig  och  lyfte sedan upp mig  så ja kände inte  marken , och  ja kände  att ja då fick mindra och mindre  lyft  och de ja min   även att ja sa de till han med att ja fick  dåligt me lyft men han  hade kvar gräppet  om min hals , men som tyr var såg mina syskon de  och  sa då till mamma och  dom  fick han då att släppa taget , och  ja är efigt taksam  för att  dom  såg de ,

sen  när min  lillebror va ca 1  år  så fick vi  då passa han  vi  fick då inte vara barn själv  för  vi skulle bli vuxna ,,

och  vi  missade  vad  min minsta lillbror gjorde ,  och han  trillade och slog  sig på  en gärn stång och då fick alla barnen  gå ner till köket och  ställa sig på rad  utan  då min ena syster för han ansåg att on inte var med i de ,

 och  vi andra i sin  tyr fick böja oss fram  och fissa  rumpan  för  han var då  vast besluten att vi  skulle känna sama smärta som  min lillbror fick göra ,

  han höjde då  gjärn röret  och var på väg att  smälla till när den lilla härmade oss  och då kunde ju inte han slå oss ,

och samma dag  när vi sat i bilen så hotade han oss om  att om vi sa de för någon skulle han slå oss me gjärnröret så att vi ej kunde gå eller  sitta på veckor ,

 och  tillslut efter  ett långt tag  så pratade vi med bris om de ,

och de vinns även vittnen  till detta med

dehär var de gröfta han  gjorde  men de finns även  mer  men de är lidrigare ,

som att han då talade om för mig att farför inte ja kunde  rita lika bra som  en i  min klass , och de sårade mig ,  för allt ja gjorde  var fel eller  dög  ej  och detta hände då runt 2001 till 2003

Av linda - 18 mars 2012 15:26

ja  nu  så ska hundarna med på hundens dag  i munkedal för att fissas upp , och  dom kommer att ha massa smott och gott  där så  de kommer att bli en lång dag  bilder på dagen kommer att komma  med

Av linda - 6 mars 2012 16:31

ja nu var de ett  tag sen som  man skrev känns de som , men  de är bara  de att ja inte har haft tid , mycket som  har hänt, jobbat  mycket och  även trännat hundarna ,

så  man har ju inte  haft tid att  skriva , ni undrar säker  om  hur de går  för syran  men  de är fortfarande  samma  sak  om stämmningen,  holler tymmarna för  att de ska gå bra  för henne ,

och  när  vi kommer  till oss  så  är de samma som innan,

träningen  med astro och  kiro  går bara bra , de går med andra ord framåt,



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

lnk juice


Ovido - Quiz & Flashcards